300 CD (123.150)

  • 1977.05

    Bandomoji serija

  • 1977.09

    Serijinės gamybos pradžia

  • 1978.08

    Darbo tūris sumažinamasiki 2’998 ccm

  • 1979.09

    Galia padidinamaiki 84 AG

  • 1981.08

    Gamybos nutraukimas

Variklis

Variklio tipas: keturtaktis, dyzelinis
Variklio montavimas: priekyje, išilgai, vertikalioje padėtyje
Modelio indeksas: 617.912
Gamyklinis indeksas: OM617 D30
Cilindrų skaičius ir išdėstymas: 5, eilėje
Stūmoklio diametras ir eiga:
– nuo 1977/05 iki 1978/07 – 91,0 x 92,4 mm
– nuo 1978/08 iki 1981/08 – 90,0 x 92,4 mm
Darbinis tūris:
– nuo 1977/05 iki 1978/07 – 3’005 ccm
– nuo 1978/08 iki 1981/08 – 2’998 ccm
Suspaudimo laipsnis: 21,5:1
Maksimali galia:
– nuo 1977/05 iki 1979/08 – 78 AG (58 kW) prie 4’400 aps./min.
– nuo 1979/09 iki 1981/08 – 84 AG (64 kW) prie 4’200 aps./min
Maksimalus sukimo momentas:
– nuo 1977/05 iki 1979/08 – 156 Nm prie 2’400 aps./min.
– nuo 1979/09 iki 1981/08 – 163 Nm prie 2’400 aps./min
Vožtuvai: kabantys, po 1 įsiurbimo ir išmetimo.
Vožtuvų valdymas: velenėlis virš cilindrų (SOHC)
Velenėlį suka: dviguba grandinė
Degalų tiekimo sistema: Bosch TNVD įpurškimas su prieškamere.
Aušinimo sistema: priverstinis aušinimas skysčiu, sistemos talpa 11 ltr.
Tepimo sistema: priverstinė, sistemos talpa 5 ltr.
Elektros sistemos įtampa: 12 V
Akumuliatorius: 88 Ah
Generatorius: kintamos srovės, galia 770 W
Starteris: elektrinis, galia
– nuo 1977/05 iki 1979/12 – 2’000 W
– nuo 1980/01 iki 1981/08 – 2’300 W.
Uždegimo sistema: savaiminis užsidegimas
Degalų bakas: vertikalus, virš galinio tilto, talpa 80 ltr. (rezervas 11,5 ltr.)
Degalų siurblys: plunžerinis
Varantieji ratai: galiniai
Transmisija: dviejų komponentų kardaninis velenas

Važiuoklė

Kėbulas: nešantysis, metalinis
Priekinis tiltas: dvisvirtė, su skersiniu stabilizatoriumi
Galinis tiltas: šarnyrinis tiltas su pusašiais ir išilginėmis svirtimis.
Priekinė pakaba: cilindrinės spyruoklės, torsioninis stabilizatorius, hidrauliniai teleskopiniai amortizatoriai
Galinė pakaba: cilindrinės spyruoklės, torsioninis stabilizatorius, hidrauliniai teleskopiniai amortizatoriai
Vairo mechanizmas: sliekinis mechanizmas, su hidrauliniu stiprintuvu
Vairo perdavimo skaičius: 16,55:1 (tarp kraštinių padėčių – 3,2 vairo rato apsisukimo)
Stabdžių sistema: dviejų kontūrų hidraulinė sistema su vakuuminiu stabdžių stiprintuvu, visų ratų stabdžiai diskiniai.
Stovėjimo stabdis: būgninis, stabdo galinius ratus, valdomas pedalu.
Stabdžių diskų skersmuo: priekyje 278 mm, gale 279 mm.

Gabaritiniai matmenys ir svoriai

Ilgis: 4’640 mm
Plotis: 1’786 mm
Aukštis: 1’396 mm
Bazė: 2’710 mm
Tarpvėžė: priekyje 1’488 mm, gale 1’446 mm
Apsisukimo diametras: 11,0 m

Pilna masė: 2’015 kg
Svoris, tenkantis priekinei ašiai: 960 kg
Svoris, tenkantis galinei ašiai: 1’055 kg
Naudingas svoris: 465 kg
Bendroji masė: 1’550 kg

Dinaminės charakteristikos ir degalų sąnaudos

Greičių dėžė: planetinė automatinė, 4 pavarų
Sankaba: hidraulinis transformatorius
Komplektacija: standartinė
Selektoriaus padėtis: ant vairo kolonėlės arba centrinėje konsolėje
Perdavimo skaičiai: 3,98 / 2,39 / 1,46 / 1,00 / 5,47
Pagrindinės pavaros perdavimo skaičius: 3,46
Maksimalus greitis:
– nuo 1977/05 iki 1979/08 – 143 km/h
– nuo 1979/09 iki 1981/08 – 150 km/h
Pagreitėjimas iki 100 km/h:
– nuo 1977/05 iki 1979/08 – 20,8 sek.
– nuo 1979/09 iki 1981/08 – 19,2 sek.
Vidutinės degalų sąnaudos pagal 80/1268/EWG:
– nuo 1977/05 iki 1979/08 – 11,5 ltr./100 km
– nuo 1979/09 iki 1981/08 – 8,7 ltr./100 km