Aštuntojo dešimtmečio vidurį Europa pasitiko atstačiusi karų sugriautas ekonomikas ir sutaikiusi įskaudintas visuomenes. Atėjo laikas mėgautis gyvenimu: pradėjo nykti valstybių sienos, mokslas žengė septynmyliais žingsniais, žmogus žengė ant Mėnulio paviršiaus, vakarėliuose griaudėjo disko ir modernios roko kryptys, kinuose sukosi Naujojo Holivudo filmai, o gerovė, rodėsi, niekada nesibaigs. Mercedes-Benz įvertino savoPlačiau >

1972-aisiais pasirodžius naujausiai Mercedes-Benz S klasei (116 serija), atėjo laikas atnaujinti ir „ekonominį” modelį. Inžinieriai nuveikė didelį darbą kurdami naująją seriją, gavusią kodą 123. Nežiūrint po premjeros (1975-ųjų kovas) pasigirdusios kritikos, kad naujasis 123-iasis nepasižymi inovacijomis ir panašus į pirmtakus, modelio sėkmė buvo nenuginčijama – pirkėjai savo automobilio laukdavo netPlačiau >

Parengta pagal astralsilber.de Tiksli nuoroda >>> Visuose be išimties Mercedes-Benz 123-iosios serijos Coupe, komplektuojamuose grotuvais, buvo sumontuoti tradicinio Mercedes-Benz garso technikos tiekėjo Becker aparatai. Kompanija, įkurta 1949 metais Pforchaime (vok. Pforzheim), pelnė vardą ištobulintais kokybiškais gaminiais, pasižyminčiais puikiu skambėjimu.  1953-iaisias Makso Egono Bekerio (Max Egon Becker) firma išleido pirmąjį automobilinį radijoPlačiau >

Mercedes-Benz C123 – brangus automobilis. Gamybos viduryje, 1982-ųjų rugsėjo 1-ąją, bazinės komplektacijos Mercedes-Benz 200 kainavo 25’815 Vokietijos markes (įskaitant PVM), o 2021 metų sausį Mercedes-Benz E 200 – 52’877 eurus. Atsižvelgdami į tai, galime suskaičiuoti, kad viena Vokietijos markė galėtų būti įvertinta maždaug 2.05 euro. Tokiu būdu 1982-ųjų rugsėjį bazinėsPlačiau >

Nėra abejonių, kad sukurti 123-iosios serijos coupe pastūmėjo jo pirmtako sėkmė – per aštuonerius gamybos metus 67’048 vnt. W114 Coupe* rado savo šeimininkus. Štutgarte buvo patenkinti tokiais pardavimais ir tikėjosi, kad naujasis modelis bus dar šiek tiek populiaresnis. Tačiau C123 paklausa nustebino net jo kūrėjus – pagaminti 99’884 vienetai, t.Plačiau >

Nepavykus sukurti ekstravagantiško superautomobilio, Mercedes-Benz konstruktorių tikslu tapo komfortiškiausias ir saugiausias to meto automobilis. Pasinaudojant W116 konstrukciniais sprendimais buvo iš esmės sustiprintas salonas – panaudota nepažeidžiamos kabinos koncepcija, kai incidento atveju deformuojamos konstrukcijos, esančios už keleivių tūrio, o šis išlieka nepažeistas. Lyginant su pirmtaku „Strich 8” (114/115 serijos), jau turėjusiuPlačiau >