C123 tiražas: dar naujas 280 C jau buvo retas!

Nėra abejonių, kad sukurti 123-iosios serijos coupe pastūmėjo jo pirmtako sėkmė – per aštuonerius gamybos metus 67’048 vnt. W114 Coupe* rado savo šeimininkus. Štutgarte buvo patenkinti tokiais pardavimais ir tikėjosi, kad naujasis modelis bus dar šiek tiek populiaresnis. Tačiau C123 paklausa nustebino net jo kūrėjus – pagaminti 99’884 vienetai, t. y. net 49% daugiau!

Jau išankstinė prekyba žadėjo puikius rezultatus – vos debiutavęs 1977 metų kovą  Ženevoje, Coupe viršijo lūkesčius. Nuo tada iki pat 1984-iųjų kasmet būdavo parduodama daugiau kaip 10’000 egzempliorių – puikus pasiekimas brangiam ir nišiniam modeliui. Rekordiniais tapo 1978-ieji, kai surinkimo cechus paliko 17’735 automobiliai, populiariausiu modeliu – visus devynerius metus gamintas 280 CE (32’138 vnt.), o svarbiausia rinka, kaip nesunku nuspėti, – Vokietija. 

Tačiau dabar, prabėgus daugiau kaip 40 metų nuo 123-iosios serijos coupe debiuto, kur kas įdomesni rečiausių modifikacijų egzemplioriai. Tad užmatę gatvėje 280 C su karbiuratoriniu varikliu, sugalvokite norą – iš viso pagaminta vos 3’704 vienetai tokių raritetinių mašinų. Kitaip tariant, naujas 280 C jau buvo retas!

 

Suvestinė gamybos apimčių lentelė

  230 C
(123.043)
230 CE
(123.243)
280 C
(123.050)
280 CE
(123.053)
300 CD
(123.150)
300 CD
Turbodiesel

(123.153)
Iš viso
1976 1 2 2 5
1977 3’484 1’577 6’413 1’078 12’552
1978 7’049 1’243 6’958 2’485 17’735
1979 6’538 757 5’091 1’834 14’220
1980 1’603 4’818 125 4’013 1’770 12’329
1981 7’192 2’774 335 777 11’078
1982 6’734 2’509 1’985 11’228
1983 6’038 2’237 2’031 10’306
1984 4’052 1’476 1’923 7’451
1985 1’024 665 1’291 2’980
Iš viso 18’675
29’858
3’704
32’138
7’502
8’007
99’884


*  114-osios serijos coupe dar buvo ženklinamas raide W ir skaitiniu kėbulo kodu. 107-osios serijos SLC bei 123-iosios serijos „hardtopas” – pirmieji indeksu Cnnn paženklinti coupe modeliai.