Nėra abejonių, kad sukurti 123-iosios serijos coupe pastūmėjo jo pirmtako sėkmė – per aštuonerius gamybos metus 67’048 vnt. W114 Coupe* rado savo šeimininkus. Štutgarte buvo patenkinti tokiais pardavimais ir tikėjosi, kad naujasis modelis bus dar šiek tiek populiaresnis. Tačiau C123 paklausa nustebino net jo kūrėjus – pagaminti 99’884 vienetai, t. y. net 49% daugiau!
Jau išankstinė prekyba žadėjo puikius rezultatus – vos debiutavęs 1977 metų kovą Ženevoje, Coupe viršijo lūkesčius. Nuo tada iki pat 1984-iųjų kasmet būdavo parduodama daugiau kaip 10’000 egzempliorių – puikus pasiekimas brangiam ir nišiniam modeliui. Rekordiniais tapo 1978-ieji, kai surinkimo cechus paliko 17’735 automobiliai, populiariausiu modeliu – visus devynerius metus gamintas 280 CE (32’138 vnt.), o svarbiausia rinka, kaip nesunku nuspėti, – Vokietija.
Tačiau dabar, prabėgus daugiau kaip 40 metų nuo 123-iosios serijos coupe debiuto, kur kas įdomesni rečiausių modifikacijų egzemplioriai. Tad užmatę gatvėje 280 C su karbiuratoriniu varikliu, sugalvokite norą – iš viso pagaminta vos 3’704 vienetai tokių raritetinių mašinų. Kitaip tariant, naujas 280 C jau buvo retas!
Suvestinė gamybos apimčių lentelė
230 C (123.043) |
230 CE (123.243) |
280 C (123.050) |
280 CE (123.053) |
300 CD (123.150) |
300 CD Turbodiesel (123.153) |
Iš viso | |
1976 | 1 | – | 2 | 2 | – | – | 5 |
1977 | 3’484 | – | 1’577 | 6’413 | 1’078 | – | 12’552 |
1978 | 7’049 | – | 1’243 | 6’958 | 2’485 | – | 17’735 |
1979 | 6’538 | – | 757 | 5’091 | 1’834 | – | 14’220 |
1980 | 1’603 | 4’818 | 125 | 4’013 | 1’770 | – | 12’329 |
1981 | – | 7’192 | – | 2’774 | 335 | 777 | 11’078 |
1982 | – | 6’734 | – | 2’509 | – | 1’985 | 11’228 |
1983 | – | 6’038 | – | 2’237 | – | 2’031 | 10’306 |
1984 | – | 4’052 | – | 1’476 | – | 1’923 | 7’451 |
1985 | – | 1’024 | – | 665 | – | 1’291 | 2’980 |
Iš viso | 18’675 |
29’858 |
3’704 |
32’138 |
7’502 |
8’007 |
99’884 |
* 114-osios serijos coupe dar buvo ženklinamas raide W ir skaitiniu kėbulo kodu. 107-osios serijos SLC bei 123-iosios serijos „hardtopas” – pirmieji indeksu Cnnn paženklinti coupe modeliai.