Skip to content
Data
Dabar
C123.lt
Primary Navigation Menu
Menu
123 serijos coupé
Istorinės apybraižos
Trumpa modelio istorija
Debiutas ir svarbiausi įvykiai
C123 tiražas
Dar naujas 280 C jau buvo retas!
Naujų Coupe kainos
+ papildomos įrangos kainų suvestinė
Kėbulo spalvų gausa
Kiekvienas gali tapti išskirtinis
Saugus automobilis
Serijinių ABS ir oro pagalvių debiutas
Becker grotuvai
Originali C123 garso technika
C123 tiuningas
Nekintami principai
C123 modifikacijos
Aprašymai ir savybės
230 C (123.043)
C 123 V 23, 1977-1980
230 CE (123.243)
C 123 E 23, 1980-1985
280 C (123.050)
C 123 V 28, 1977-1980
280 CE (123.053)
C 123 E 28, 1977-1985
300 CD (123.150)
C 123 D 30, 1977-1981
300 CD Turbodiesel (123.153)
C 123 D 30 A, 1981-1985
Matmenys ir svoriai
Pasitikrinkite ar tilpsite už vairuotojo
Galia ir dinamika
Mažiausiai svarbių duomenų suvestinė
Degalų sąnaudos
Nei lašo daugiau, nei lašo mažiau
C123 Žinynas
Nauji Tips & Tricks
Eksploatacijos patarimai
Būtiniausi eksploataciniai skysčiai
Nuo benzino iki reduktoriaus tepalo
Degalų, alyvų ir oro filtrai
Mann, Fram, Filtron katalogų numeriai
Ratlankiai ir padangos
Standartiniai ir nestandartiniai sprendimai
Saugikliai ir jų keitimas
Saugiklių paskirtys ir keitimo patarimai
Dažniausiai keičiamos detalės
Lemputės, žvakės, stiklo valytuvai
Automatinė transmisija
Kaip važiuoti su „automatu“
Tempomatas
Paprastas ir patogus pagalbininkas
C123 Tips & Tricks
Smulkūs eksploataciniai netikėtumai
Patarimai pirkėjui
Paskelbta Mercedes tinklapyje!
Tinklaraštis
On:
2021.03.13
2021-03-13